fredag den 1. maj 2009

May is for Master Mysteries

I am sure you have all been waiting for this month´s theme. So have I - waited for some kind of revelation, I mean.
February was femikrimi, March was machokrimi, April was crime for all.

And May is Master Mysteries.
Beginning today, I am going to review some of my favourites: Danish and English, old and new, cosies and thrillers. And I hope you are going to enjoy some of them as much as I have done.

Maj er MesterMysterier.

Jeg er sikker på, I alle har ventet på denne måneds tema. Det har jeg også - altså ventet på en eller anden form for åbenbaring.
Februar var femikrimi, marts var machokrimi, april var krimi for alle.

Og Maj er Mester-mysterier.
Fra og med i dag vil jeg anmelde nogle af mine favoritter: danske og engelske gamle og nye, hyggekrimier og thrillers. Og jeg håber, I vil nyde i hvert fald nogle af dem lige så meget som jeg har gjort.

Ingen kommentarer: